Propostes de confinament de música 7.

PER AQUESTA SETMANA US RECOMANEM:

FLAUTISTA D’HAMELIN

Escoltar molt atentament aquesta audició-conte del FLAUTISTA D’HAMELIN, esperem que us agradi molt molt i també us convidem a que quan acabeu d’escolar aquesta audició podeu FER UN DIBUIX amb alguna cosa representativa del conte.

FLAUTISTA D’HAMELIN

CANÇONS:

UN CARGOLET SE N’ANAVA  A LA FIRA

UN ESQUIMAL PERDUT EN EL DESERT

CREAR INSTRUMENTS:

1. Tambor de mar o Ocean Drum :
  • Creat amb un tupper.
  • Arròs, pasta de sopa i llenties.
  • Dibuixos per decorar-lo.

Aquí teniu el vídeo explicatiu: TAMBOR DE MAR O OCEAN DRUM

En el vídeo podeu veure en Joan que serà qui ens expliqui de manera molt senzilla pas a pas com fer-ho. En Joan forma part del projecte ARTransforma, un projecte preciós que dona cabuda a l’art i la creació a través de l’artteràpia, podeu cercar més info a la xarxa.

US ANIMEM A QUE ENVIEU FOTO O VÍDEOS DE LES VOSTRES CREACIONS A: tei@escolalledoner.com

RECORDEU DE MIRAR LES CARPETES AMB MÉS PROPOSTES :

VINGA ANIMEU-VOS QUE SON MOLT DIVERTITS!!

LES MESTRES DE MÚSICA SARA I ELI.