Propostes de confinament de música 6.

Nous REPTES PER AQUESTS DIES:

Per aquesta setmana us proposem de crear i de fer aquestes noves propostes:

Juguem a endevinar cançons

A través del piano es tocaran 5 cançons que els infants ja coneixen d’haver-les treballat i escoltat a l’escola… Sonarà una miqueta i després en el mateix vídeo dona la resposta de quina cançó és…

Heu de ser molt ràpids per endevinar-la! I els adults sempre podeu anar pausant el mateix per tal de deixar més temps als petits per endevinar les cançons. Quan les endevineu les podeu cantar vosaltres!

Creem la nostra CORAL o la nostra ORQUESTRA.

Us convidem a crear amb rotllos de paper del WC ninots per tal de fer-los com a coral o com a orquestra per després que pugeu fer un concert amb ells/es.

Els podeu crear com més us agradi, sols dir-vos que si creeu una coral (només els heu de dibuixar cantant) i si voleu crear una orquestra els podeu dibuixar algun instrument.

Quan més creeu més volum de “persones” tindreu per a que us acompanyin en els concerts que pogueu fer a casa amb la família o als vostres ninos!

Ja que sou uns super cantants!

Aquí teniu un petit exemple:

Us deixem els enllaços de les carpetes :

P3
P4
P5

Us animem que ens féu arribar, algun vídeo o fotografia de les diferents propostes, de la que més us agradi, les podeu enviar aquest correu: tei@escolalledoner.com

VINGA ANIMEU-VOS QUE SON MOLT DIVERTITS!!

LES MESTRES DE MÚSICA SARA I ELI.