Propostes de confinament de música 10.

RECURSOS/ACTIVITATS

Petits i petites de la comunitat de petits ! Per aquesta setmana a música us recomanem que feu:

Audició per escoltar i practicar…

Seguint una mica amb el treball corporal iniciat durant el curs us proposem que feu aquesta activitat que consisteix en picar de mans segons estigui la patata al plat! Si si… La patata al plat! Tal i com podreu veure en el vídeo l’activitat consisteix en picar de mans o estigui la patata posada, fer silenci (no picar) on no hi hagi res i tenir en compte el número de vegades que picarem de mans segons hi hagi 1 o 2 patates. Aquesta activitat es pot adaptar segons els materials que disposeu a casa, es poden posar pomes, pastanagues… O altres com boletes de plástilina, boles de paper, culleres… O qualsevol objecte que sigui quantificable.

ENLLAÇ AUDICIÓ

Aquesta activitat és una activitat fantàstica per introduir als infants en el llenguatge musical i els seus dictats. Elements com les notes musicals representades en el nostre picar de mans i el silenci com a element fonamental en la música.

Si us ve de gust us podeu gravar i ens ho compartiu!

Ball per moure el nostre cos!

La setmana passada us vam recomanar com a BONUS escoltar la cançó “Del ball de la civada” per escoltar-la per quan arribi el joc final… Doncs aquesta setmana a banda d’escoltar-la la ballarem! Us proposem fer-ho així:

ENLLAÇ AL BALL

Estan a casa no tenim els nostres companys i companyes… La podeu ballar amb els pares i germans/es i si no… Doncs ho feu vosaltres sols sense fer rotllana clar! Això ho farem amb els companys i companyes a l’escola. NO CAL QUE FEU TOTS ELS PASSOS, es a dir volem que escolteu i que balleu una miqueta la cançó, però fent-la sempre al vostre ritme i manera. La nostra intenció és que la gaudiu a tope!

I com a BONUS per escoltar i fer properament el JOC MUSICAL D’ENDEVINA EL QUE SONA… Escolteu aquestes dues cançons:

– Sóc un cuiner:

ENLLAÇ CANÇÓ “SÓC UN CUINER”

– La lluna, la pruna:

ENLLAÇ CANÇÓ “LA LLUNA, LA PRUNA”

US ANIMEM A QUE ENVIEU FOTO O VÍDEOS DE LES VOSTRES CREACIONS A:
tei@escolalledoner.com

RECORDEU DE MIRAR LES CARPETES AMB MÉS PROPOSTES :

VINGA ANIMEU-VOS QUE SON MOLT DIVERTITS!!

LES MESTRES DE MÚSICA SARA I ELI.