Propostes Belluguets

Hola famílies,

Ja ha passat el primer dia de confinament. Per tal de fer una mica més entretinguts aquests dies sense escola hem pensat en algunes activitats que podríeu fer a casa i compartir-les amb els altres companys i companyes. Si com a família esteu molt enfeinats i no ho veieu clar o no teniu el temps suficient no passa res. Estar segur que feu altres activitats amb ells i si també les voleu compartir endavant.

Per compartir les activitats heu d’enviar els vídeos i les fotos a la bústia del final de l’article.

Per tal de motivar els nens i nens, si més no perquè sàpiguen que ho demanem des de l’escola i s’engresquin més, escolteu aquest missatge de veu amb ells i elles.