Pedalem fins al Parc del Falgar

Aquesta setmana a les sessions d’Educació física els alumnes de 3r hem anat pedalant fins al Parc del Falgar. Les altes temperatures no han sigut un impediment per a que haguem pogut gaudir de l’activitat. Un cop al parc, hem pogut jugar a la zona de jocs i anar al mirador d’aus a observar la flora i la fauna de la zona.

Pensem que la bicicleta és un vehicle amb moltes possibilitats i amb molt futur. Et permet realitzar activitat física, no ocupa gaire espai i no contamina. És per això que des de l’escola volem garantir que tots els nostres alumnes tenen les destreses per a poder anar-hi.

La valoració dels alumnes ha sigut molt positiva i és per això que estem decidits a repetir en propers cursos. En el següent enllaç podreu veure les diferents fotos que hem realitzat. Esperem que us agradin!