Partit BM. GRANOLLERS – AULA VALLADOLID

logo_balonmano_granollers

Sabem que la pròxima setmana és període de vacances escolars. No obstant això, la lliga de Divisió d’Honor Femenina d’handbol no s’atura a Granollers i el nostre primer equip té competició:

DIJOUS 13 D’ABRIL – 12.30 – PALAU D’ESPORTS

LLIGA LOTER I AS – DIVISIÓ D’HONOR FEMENINA KH-7 BM. GRANOLLERS – AULA VALLADOLID

Creiem que tots aquells que no hagin marxat de vacances, tenen una bona oportunitat per gaudir, un cop més, del nostre esport i del nostre equip. Per aquest motiu, el Club BM. Granollers ha decidit que l’entrada d’aquest partit sigui gratuïta i el màxim nombre possible de persones pugui venir a passar una bona estona.

En aquest cas, no farem entrades per accedir al Palau d’Esports. El que sí que us demanem és la vostra col.col·laboració per fer arribar aquesta informació a tot el vostre alumnat. Esperem que pugueu assistir a aquest encontre