L’ESPORT ADAPTAT ARRIBA A L’ESCOLA

L’alumnat de cinquè ha pogut gaudir d’una activitat d’esport inclusiu durant aquest matí. Aquesta activitat té com a finalitat crear, a les escoles, consciència i comprensió envers a les persones amb discapacitat.

Les escoles són el lloc ideal per posar els fonaments d’un món millor. En aquesta etapa creiem que és el millor moment per promoure valors i crear consciència i acceptació envers les persones amb diferents capacitats.

L’activitat ha consistit en una part teòrica i una part pràctica.

A la part teòrica en Jordi, que és esportista d’elit paralímpic, ens ha compartit la seva trajectòria com ha esportista i en ha fet debatre i pensar sobre la necessitat de tenir un món més adaptat a totes i a tots.

A la part pràctica, en Paco i en Sergio ens han donat l’oportunitat d’experimentar les sensacions de practicar bàsquet i petanca adaptat a persones que tenen discapacitats físiques. Les nenes i els nens han gaudit moltíssim i han pogut comprovar com amb petites adaptacions tothom té cabuda a la pràctica de qualsevol esport.

Creiem que la pràctica d’avui ha sigut una experiència molt potent i ben segur que pot ajudar a conscienciar als nostres alumnes que tothom, sigui com sigui, té dret a realitzar allò que es proposi i a tenir una vida plena de felicitat.

A continuació us deixem un enllaç on podreu observar les fotos i vídeos de l’activitat d’avui.