L’alumnat de sisè us presenta la creació artística més distingida de l’Escola Lledoner!

La representació teatral amb titelles existeix, com a mínim, des del segle XIII, on s’han trobat document que així ho proven.

El nostre mestre de Plàstica de sisè de Primària, no ha pogut evitar ensenyar-nos com podem crear un personatge des de zero.

Donar-li vida, posar-li expressions, característiques i qualitats humanes a una creació molt personal. Ha estat una de les activitats estrella de l’àmbit Artístic de l’Escola Lledoner. No us perdeu les fotos dels nostres titelles.

MIRA ELS NOSTRES TITELLES FENT CLIC AQUÍ: FOTOS