L’Alberto, en Luis i l’acordio !!! visiten la classe dels hipopòtams

Aquest passat mes de març vam tenir una visita molt divertida, en Luis , l’amic de l’Alberto pare del  Bruno i el Lucas de la nostra classe va venir a l’ escola per presentar-nos el seu instrument.

Quin? Doncs, l’acordio !!!!! Ens van explicar moltes coses de les notes musicals, on viuen, com ho fan els músics per llegir-les i poder tocar… Engrescats vam poder manipular-les i vivenciar els diferents ritmes !

Tot  seguit vàrem poder gaudir del concert d’acordio i qui es va animar va poder ballar les diferents melodies… sols, en parelles, en petits grups i qui ho va necessitar va poder participar  només escoltant. És important respectar les necessitats dels infants en qualsevol moment i més quan es tracta d’ experiències noves, és un moment on s’autorregulen i s’adonen de les seves emocions: timidesa, vergonya, por allò desconegut, no saber què fer o com fer-ho, etc…poden aparèixer i  han de ser acompanyades i acollides per l’adult donant espai i  temps als més menuts i convidant a provar-ho des del respecte.

Finalment aquesta sessió tant especial va concloure podent tocar nosaltres mateixos amb l’ajuda d’en Luis el seu acordio! Quina emoció!

GRÀCIES Alberto i Luis per la vostra entrega i dedicació els hipopòtams estem molt contents d’ aquesta experiència!

ALBERTO, LUIS I L’ACORDIÓ