LAB 06 a l’escola!

Aquest dijous 4 de Febrer des del LAB 06 de la Universitat de Manresa, centre de descoberta, recerca i documentació per a l’educció científica han vingut a l’escola a fer diferents activitats de ciència als grups de P5B.

Els investigadors i investigadores i exploradores i exploradores ens ho hem passat d’allò més bé, tot explorant els diferents materials i aprenent molt. Ha estat molt interessant.

Hem realitzat dues activitats:

Una de lliure elecció on es presentaven diferents propostes que afavorien la mobilització d’idees científiques en els infants de diferents temàtiques de la ciència.

I una altra activitat enfocada a un repte concret, aconseguint tenir l’aigua de colors amb elements naturals.

Aquí teniu un bon recull d’imatges per poder-ho observar.

P5A Investigadors/es

P5B Exploradors i exploradores.