La tornada a l’escola

El primer dia dia d’escola vam arribar a la classe i hi havia un paquet embolicat amb paper daurat. Era un regal dels reis d’orient que també havien passat per l’escola. Vam decidir obrirlo i dins hi havia una caixa amb peces de LEGO.

Després vam començar classe amb els grups interactius d’anglès. Va ser una mica estrany ja que costava arrancar després de les vacances de Nadal.

Dijous ja era tot una mica més normal perquè ja portàvem un dia d’escola però vam haver de repasar perquè no ens recordavem gaire del treballat al primer trimestre.

Divendres ja era el darrer diad’una estranya setmana de només tres dies i a la tarda vam poder portar joguines i jocs per compartir i jugar amb els altres grups. Va ser divertit. A dos quarts de cinc vam marxar cap a casa a descansar i agafar forces per una setmana sencera.

Jan Barrassa