La Paula, la mestra en pràctiques de la nostra classe, s’acomiada dels Axumites!

Paula en pijama al Carnestoltes
La Paula en pijama al Carnestoltes
La Paula, una gran mestra en pràctiques
Ara fa un mes, la Paula es va incorporar al nostre grup i ens ha acompanyat de dilluns a dijous a totes les nostres classes durant un mes. La Paula és una estudiant universitària que es troba en el tercer curs del Grau de Magisteri i està cursant les pràctiques a la nostra escola.

Durant aquest mes hem connectat molt amb ella i ens ha ajudat a fer activitats. Ens ha ensenyat moltes coses i ens ha fet una mica de llàstima que marxi. La sort és que es quedarà a l’escola fins a final de curs, continuant les seves pràctiques en un altre curs, el que vol dir que la podrem veure alguna vegada.

Avui, la Paula ha vingut a la classe per acomiadar-se de nosaltres i ens ha fet un regal molt emotiu. Una targeta molt dolça amb un missatge personalitzat per a cadascú de nosaltres on ha inclòs una imatge de tot el grup.

Moltes gràcies per la teva implicació, Paula. Et trobarem a faltar! 🙂

El grup amb el detall que ens ha regalat la Paula