JORNADES ESPORTIVES 6è

L’alumnat de 6è ha participat en les jornades esportives 2023, destinades als centres educatius adherits al Pla Català d’Esport a l’Escola.

Els nostres alumnes han jugat partits de diferents modalitats esportives contra infants d’altres escoles. Creiem que és important poder relacionar la pràctica esportiva amb moments de plaer, de diversió i d’aprenentatge, ja que d’aquesta manera és més fàcil poder incorporar l’hàbit de realitzar activitat física a les nostres vides.

Cal destacar també, el valor que s’ha volgut transmetre per conscienciar als infants de la igualtat de gènere, ja que per competir, hi havia d’haver nois i noies a la pista.

La jornada ha sigut un èxit i els nostres alumnes han competit amb molta esportivitat. D’es d’aquí els volem felicitar pel dia d’avui.

En el següent enllaç podeu accedir a fotos i vídeos jornada esportiva 2023.