Iniciem el Projecte escola i entorn

Amb el començament del segon trimestre les nenes i nens de 1r comencen un nou projecte:

PROJECTE ESCOLA I ENTORN

Amb aquest projecte podran conèixer a fons aspectes de l’escola, com les característiques de l’edifici, què ens caracteritza com a escola, quantes nenes i nens hi ha a l’escola, etc. I d’altra banda conèixer l’entorn que ens envolta en tots els aspectes: quants parcs hi ha, què hi ha al parc d’interessant, quins arbres envolten l’escola o quins carrers toquen a l’escola.

Per tal de poder realitzar càlculs utilitzaran material com els reglets, els policubs i pedres. També utilitzaran calculadores per tal de sumar el total d’aules, de classes, de pissarres, etc.

Ja han fet un primer reconeixement de l’escola i han visitat tant l’edifici d’infantil com el de primària per tal de comprovar el número d’aules, classes, pissarres, lavabos i portes que hi ha.

Per elles i per ells està resultant un projecte engrescador i molt útil per tal de poder conèixer tot el que té l’escola. I sobretot que coneguin perfectament tot el que ens defineix com a escola i les possibilitats que ens ofereix l’entorn, l’edifici i la manera de funcionar.

Us anirem deixant un tastet d’imatges del que anem fent.