OCELLS I HORT A L’ESCOLA

Els nenes i nenes de la classe de 3r hem confeccionat menjadores per ocells amb materials reciclats. La nostra intenció és aprofitar les migracions del nord d’Àfrica i els ocells autòctons per esdevenir parada obligatòria per aquelles aus que necessitin alimentació addicional.

Per confeccionar-les hem aprofitat una ampolla vella de plàstic, dues culleres de fusta i un cordill. Com a aliment hem utilitzat una barreja d’escaiola, nabina, civada pelada, vitamines, llinosa i cànem. Els infants seran els responsables de fer el manteniment de les seves respectives menjadores. A la col·locació d’aquestes caldrà sumar-li la instal·lació de boles de greix (llard) per ajudar a l’aportació de proteïna.

Aquesta intervenció coincideix amb l’esclat de l’hort escolar i els manteniments d’adob i neteja de males herbes. Tenim els bròquils, les coliflors i els enciams molt grans. Els pèsols i les faves van estirant-se i el nou planter del projecte «LLAVORS DE SEMPRE» està a punt de ser plantat. Esperem continuar engreixant l’aprenentatge vivencial en espais naturals i treballar col·lectivament amb una mirada ecològica i globalitzadora.

Aquí teniu les fotos