Flors i insectes.

col.leccionista d insectes-alex g. griffiths-9788417272715

La setmana passada en Tibiri ens va portar un conte molt especial. El col·leccionista d’insectes, d’Alex G. Griffiths, aquest anava acompanyat de dos testos amb margarides. Ens demanava que les plantéssim al jardinet que tenim al pati, d’aquesta manera en farà més goig i rebrem la visita de més insectes.
Després d’escoltar el conte vam sortir de l’escola i vam anar als descampats que tenim al costat. Amb un cistell vam collir flors i amb uns pots lupes vam agafar i observar diferents insectes que vam trobar. Després de parlar-ne i observar-los amb calma els vam alliberar. Amb les flors vam fer una activitat plàstica. Vam fer pasta de sal i la vam decorar amb les floretes.

Més imatges de l’activitat.