Festa de la tardor, un espai d’alegria i diversió

Un any més, i com ja és costum cada 31 d’octubre, ens hem trobat tota la Comunitat per celebrar la festa de la tardor, una festa dedicada en aquesta preciosa estació.

Entre tots i totes, convertim el nostre pati en un espai festiu i alegre, acompanyat de música i ple d’activitats i tallers ambientats amb la festivitat on tothom té cabuda. Cada grup classe s’encarrega de preparar i dinamitzar una de les activitats. Us expliquem les que vam fer a primària:

Comunitat de Mitjans

En els tallers de 1r es pintaven fulles, pedres i pinyes i es decoraven màscares amb elements de la tardor, unes propostes pels més artístics.

Als tallers de 2n hi havia uns laberints molt divertits de castanyes i, pels que els agrada moure’s, ballar cançons de tardor al ritme de Just Dance.

En els tallers de 3r hi havia dues propostes de joc: un joc de trobar castanyes molt encisador i el típic joc de bitlles de tardor però amb un al·licient afegit, i és que hi havia una pinya d’or de premi!

Comunitat de Grans:

Els tallers de 4t tampoc van deixar indiferent a ningú: toca-toca de tardor, una proposta per aguditzar el sentit del tacte; i tastets de tardor, per posar a provar el sentit del gust, amb productes de proximitat i relacionats amb la tardor, és clar!

En els tallers de 5è, trobàvem un taller de teatre ImproShow, per posar a provar les nostres habilitats d’improvisació amb unes premisses molt tardorenques. També un bingo de tardor, una activitat amb molt de reclam, i és que a qui no li agrada jugar al bingo?

En els tallers de 6è, una activitat que mai falla, tot un clàssic: taller de pintar cares. Acompanyat d’uns photocalls que van lluir molt, un decorat amb elements de la tardor i un altre ambientat amb Halloween.

Amb la celebració d’aquesta festa, gaudim de les tradicions i costums de la nostra terra. A més de promoure l’ús del català, afavorim la col·laboració i participació de les famílies a la vida escolar. En general, fomentem la convivència en la comunitat educativa, que és la base de la nostra escola.

Un any més, volem agrair a totes les famílies la vostra participació i involucració amb l’escola, també a tot el Claustre. Junts fem gran la nostra Comunitat!

Compartim amb vosaltres un petit recull de fotografies aquí.