Escena Musical Prehistòrica

El passat divendres els i les alumnes de cinquè de primària de l’Escola Lledoner van mostrar el producte final del projecte dut a terme durant el segon trimestre, anomenat Escena Musical Prehistòrica.

Aquest projecte va integrar objectius específics de diverses àrees, com l’artística (música i arts plàstiques) i el coneixement del medi social i natural. El producte final, concretament, aglutina diferents tècniques artístiques pròpies de la prehistòria en una performance de quinze minuts de durada aproximadament. Els i les alumnes van fer servir l’expressió corporal, la interpretació amb instruments (vinculats a la prehistòria), el cant, la dansa, la percussió corporals i l’art rupestre per reflectir els diferents conceptes que volien transmetre.

Per altra banda, durant tot el procés d’aprenentatge s’ha donat moltíssima importància a la capacitat creativa dels infants, ja que ha estat un treball original, de creació pròpia i sense cap mena d’influències externes ni models preestablerts.

El resultat va estar força positiu i així ens ho van fer saber les famílies que van acudir a presenciar la representació el divendres a la tarda al gimnàs de l’escola.

Per aquells que no vau poder ser-hi i per als que vulgueu tornar a veure la representació, teniu l’oportunitat de gaudir de l’espectacle a través del vídeo que compartim amb vosaltres a través d’aquest enllaç.