Engeguem les cooperatives!

En aquestes darreres setmanes, els alumnes de 5è hem posat en marxa les nostres cooperatives.

Les primeres activitats del projecte CuEme (Cultura Emprenedora a l’Escola) consisteixen a conèixer quins tipus d’empresa hi ha i crear-ne una de pròpia. De tota la tipologia d’empreses que hi ha, n’escollim la de cooperativa perquè podem tenir en compte la opinió de tothom a l’hora de prendre les decisions.

Una de les activitats que en destaquem ha estat el taller sobre el logotip. Uns estudiants de Disseny de l’Institut Carles Vallbona han vingut fins a la classe per explicar-nos com es creen els logotips i tota la planificació que hi ha darrera.

Activitats com aquesta fan veure’ns la importància que tenen les decisions que prenem a l’hora de configurar la nostra cooperativa per assolir els objectius que ens hem proposat!

Per cert, ja tenim nom: Les cooperatives de 5è es diran Lledostars Cooperativa i Paradís fet a mà. Us anirem informant dels nostres avenços!