Els RACONS DE LLENGUA dels hipopòtams i les ambulàncies

Des de l’inici de curs LA BIBLIOTECA I ELS CONTES han format part del nostre dia a dia a l’aula,. Aquest treball ens ajuda a relacionar conceptes i aprenentatges del dia a dia. També ens ajuda a fer de pont entre el llenguatge oral i el llenguatge escrit. Cal destacar com n’és d’important en aquestes edats tenir llibres d’imatges amb fotografíes reals i properes a la seva edat  per tal d’identificar, conèixer i parlar del món que els envolta.

 

El TREBALL DE LA FAMÍLIA. Per una banda, moments espontànis a l’aula es donen pas per conèixer-nos una mica més. Ens encanta anar al racó i investigar noms, observar fotografíes, explicar anècdotes, descubrir qui és el pare, la mare del meu amic? Té germans com jo el meu amic? Jo no tinc germans , i tu? Aquests moments de máxima complicitat ens ajuden a establir vincles afectuosos amb els companys de l’aula. Gràcies pares i mares per fer-ho posible amb la vostra col·laboració, ens ha quedat un raconet de conversa molt bonic i cuidat.

Per altra banda, l’arribada del MUSSOL i la KIKA juntament amb la llibreta de la MEVA NOTÍCIA ha estat un èxit, setmana rere setmana els nens i les nenes esperen amb entusiasme poder endur-ho a casa per compartir uns dies amb l’estimat titella i dibuixar i enganxar alguna fotografía d’algunA vivència que ens volen compartir a la resta. Quina llibreta més bonica ens està quedant entre tots ! I quin pilot d’experiències que ens expliquen els més menuts!

 

Després de realizar TERTÚLIES, a l’aula, tenim un espai amb els diferents contes juntament amb els seus materials i titelles. No en tenim mai prou de jugar a representar aquestes històries. Gràcies TIBIRI per totes aquestes sorpreses. Trobareu les fotografíes a l’article del bloc: tertúlies P·3, 2n Trimestre.

 

DESCOBRIM LES LLETRES, TRAÇOS, GARGOTS, COPIEM FORMES I LÍNIES tot observant i comparant les GRAFIES confegim paraules amb lletres imantades… Com ens apassiona aquest espai de l’aula. Cada descoberta representa tot un ventall de possibilitats al nostre abast. Com estem d’il·lusionats i motivats pels diferents SONS-GRAFIES. Poquet a poquet  ens anem familiaritzant, interioritzant i relacionant  el nostre nom, el nom dels companys i paraules que van apareixent en el dia a dia a l’aula.

Al llarg del trimestre hem anat introduint a l’aula diferents racons on les LLETRES han estat presents. Els nens i les nenes han trobat diverses propostes i lliurement han pogut desplaçar-se segons els seus interessos.

 

Gaudiu de totes les fotografíes dels aprenentatges dels vostres fills i filles d’aquest RACÓ. Recordeu que hi ha nens i nens que potser que apareixin més que altres degut a la seva motivació de dia rere dia per participar-hi, d’altres están en un moment maduratiu diferent, o bé els costa participar d’aquest racó preferint-ne d’altres de l’aula o bé necessiten de l’ajuda de la mestra per portar a terme la proposta i per aquest motiu és difícil enregistrar la fotografía. Agraïm la vostra comprensió.

 

ELS HIPOPÒTAMS I ELS RACONS DE LLENGUA

LES AMBULÀNCIES I ELS RACONS DE LLENGUA

LES AMBULÀNCIES I ELS RACONS DE LLENGUA 2

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>