Els nens i les nenes de P3 CONEIXEM L’HORT

Els nens i nenes de P3 vam anar a l’hort de l’escola a plantar  faves, pèsols i calçots amb l’ajuda del Senyor Ramón. Un avi de l’escola que ens ajuda a cuidar-lo i al que tenim gran estima per la seva dedicació a l’hort i paciència amb els més menuts.

Hem conegut el nom d’unes eines per treballar l’hort ben estranyes i algunes molt grans: el rasclet, l’aixada i l’aclotador per fer forats. Quan plantem calçots, faves i pesòls és molt divertit: fem un forat, posem la llavor i després ho tapem. Ara ens toca esperar a veure què passa i aprendre a tenir paciència.  Al llarg d’aquests mesos anirem a fer visites a l’hort per observar el creixement de tot el que hem plantat.

El senyor Ramón ens va fer una visita guiada per  poder observar i explicar-nos  tot el que els altres nens i nenes de la comunitat ja han plantat. Renoi tenim un hort ben bonic.

Gràcies senyor Ramón per ajudar-nos dia a dia a regar i cuidar el nostre hort. Tenim molta sort !

A continuació podreu veure les imatges, s’ho han passat d’allò més bé i semblem grans experts :

.P3.B. Les ambulàncies. Calçots.

P3.B. Ambulàncies. Faves i pèsols.

P3A. Els hipopòtams plantem calçots

P3A. Els hipopòtams plantem faves i pèsols.