Els divendres… no porteu berenar a l’escola Lledoner!

Ajuda’ns a marxar de colònies! Volem fer el viatge final d’Educació Primària

Hem preparat uns berenars que no podràs resistir, t’ho expliquem:

L’alumnat de Sisè de Primària de l’escola Lledoner estem desitjant que arribi el moment de marxar de colònies. Serà la darrera vegada que fem colònies i, per aquest motiu, volem tenir un gran viatge final de curs. Ens ajudaries? És molt i molt fàcil!

Gràcies a les nostres famílies voluntàries, hem posat en marxa un seguit d’accions per recaptar diners que aniran destinats a pagar part del nostre viatge. La darrera acció ha estat la venda de plantes que hem organitzat per donar la benvinguda a la primavera. I ara, teniu una altra oportunitat per col·laborar amb nosaltres. I és que tenim una notícia:

ELS DIVENDRES, NO CAL QUE PORTEU BERENAR! Perquè l’alumnat i les famílies de Sisè hem preparat uns berenars per llepar-se els dits 😀 que podràs adquirir per 1 EURO! Cada divendres, en acabar l’escola (a les 16:30 h) podreu comprar el vostre berenar per 1 €. El que recaptem ho farem servir perquè els nens i nenes puguem finançar part del nostre darrer viatge a l’etapa de Primària. Us hi esperem! 😉

Aprofitem per mostrar-vos algunes imatges de la venda de plantes.

Moltíssimes gràcies per col·laborar!