Educació física a 3r. Primer trimestre

En aquest article us volem mostrar algunes de les activitats que hem realitzat durant aquest trimestre a l’àmbit d’Educació Física.

Vam començar el curs treballant la lateralitat. En cursos anteriors, l’objectiu principal era conèixer quin és el nostre costat dominant. Aquest curs l’objectiu és aconseguir que els infants diferencïin la dreta i l’esquerra en situacions reals de joc. Un nivell més avançat, ja seria reconèixer la dreta i l’esquerra d’un company que tinc a davant meu. Cal dir que molts infants ho tenen molt i molt clar.

A la següent unitat vam treballar l’equilibri. Vam practicar l’equilibri estàtic, el dinàmic i l’estàtic i el dinàmic amb objectes. Per aconseguir desenvolupar l’equilibri vam utlitizar el joc de les estàtues, circuits, bicicletes variades, etc.

A l’ última unitat que hem realitzat aquest trimestre, hem treballat l’habilitat motriu de saltar. Hem saltat de moltíssimes maneres diferents; en jocs de persecució, fent salt d’allargada parats i en carrera, practicant el salt d’alçada, saltant el cavall fort, saltant la corda, etc.

Si voleu veure algunes imatges i vídeos on podreu veure les activitats que hem anat reatlizant, entreu en el següent enllaç educació física 3r. 1r trimestre

Estic molt satisfet de l’evolució dels nostres alumnes en el transcurs del trimestre. La seva motivació vers l’Educació Física és molt alta i això els hi genera moltes ganes de practicar i superar-se.

Aprofito per recordar-vos que el moviment és imprescindible en el desenvolupament d’un infant. Recomanem dedicar un mínim d’una hora de moviment lliure o d’activitat física dirigida diària, ja sigui anant a jugar al parc o fent activitats extraescolars relacionades amb el moviment.

Dit això, desitjar-vos que tingueu molt bones festes.

Mestre d’Educació física