Educació física a 1r. (2n trimestre)

En el següent article us volem mostrar el treball realitzat durant aquest segon trimestre a les sessions d’educació física. Continuem treballant les habilitats motrius bàsiques. En aquest cas hem practicat els llançaments, les recepcions i els colpejos amb el peu.

En el següent enllaç podreu visualitzar les fotos i vídeos d’algunes de les activitats que hem dut a terme. Desitgem que us agradin. fotos

Aprofito per felicitar els vostres fills i filles per les ganes i l’interès que mostren durant les sessions d’Educació Física.

Recordar-vos que l’OMS, l’Organització Mundial de la Salut, recomana 1 hora d’activitat física dirigida al dia i 1 hora i mitja de joc lliure cada dia. Així doncs, us animo al fet que els vostres fills i filles facin activitats extraescolars relacionades amb el moviment i també que aneu al parc a jugar quan sortiu de l’escola.