DIA MUNDIAL DE L’ACTIVITAT FÍSICA 2023

Avui tota la comunitat educativa hem celebrat el dia mundial de l’activitat física. Aquest any hem volgut que els nostres alumnes prenguessin consciència sobre la importància del joc i, és per això que hem convidat a avis, àvies, pares i mares perquè ens ensenyessin jocs de la seva infància.

A primera hora, hem estat a les aules parlant sobre per què és important el joc i hem visualitzat uns vídeos que ens han ajudat a aprendre i debatre sobre el tema. També hem aprofitat per introduir els jocs de l’hora de la pràctica i a organitzar-nos.

A les 10 hores els infants d’ I3, I4 i I5 han estat al pati de l’escola fent diferents jocs, com per exemple curses de sacs, jocs amb gomes, saltar la corda, la bomba, etc. En el següent enllaç podeu visualitzar les fotos d’infantil.

Els infants de la comunitat de mitjans i grans han anat al parc del Lledoner i allà han estat jugant a bales, al mocador, a les bitlles catalanes, la ferradura, al diàbolo, a la corda, a gomes, etc. En el següent enllaç podreu visualitzar les fotos primària.

La veritat és que ha sigut espectacular, ja que hem pogut veure com infants, voluntaris i mestres jugaven plegats a les diferents propostes.

Al voltant de les 11 hem esmorzat i jugat i en acabar hem anat a les aules a reflexionar sobre com havia anat el matí.

La jornada ha sigut un èxit i els infants, mestres i voluntaris hem estat gaudint plegats dels jocs, cosa que ens ha semblat molt bonic i alhora pensem que ens ajuda a créixer i a donar-li sentit a la nostra comunitat educativa.

Des d’aquí volem agrair a tots els voluntaris la vostra participació. Sense vosaltres no hauria estat possible. Gràcies i fins aviat!