Dia de Santa Cecília

Avui hem celebrat a l’Escola Lledoner el dia de Santa Cecília, patrona de la música.

Aquelles famílies que han volgut participar d’aquest esdeveniment han portat els seus instruments o el seu art a les nostres aules.

A primera hora del matí, hem pogut veure espectacles de màgia, cançons àrabs, concerts de guitarres, danses i cançons amb ukeleles. De fet, han estat uns espectacles ben variats.

Després del pati, els alumnes que fan música fora de l’escola han interpretat un concert pels nens i nenes d’infantil. Concretament, s’han tocat les cançons del Bon dia dels Pets, Quan tot s’enlaira de Txarango i el Watermelon man de Herbie Hancock.

Per acabar, a la tarda, els alumnes que toquen instruments i canten en escoles de música, han visitat classe per classe als alumnes d’infantil. Els grans han quedat fascinats del silenci i l’atenció que paraven els petits mentre ells tocaven les melodies que havien treballat durant els darrers dies a casa. Podem dir que han estat un públic extraordinari.

Aquí us deixem uns vídeos per tal que vosaltres també pugueu viure el dia de Santa Cecília. Així mateix, des d’aquest enllaç podeu veure algunes fotos de les activitats del matí.

Esperem que us agradin.