Despleguem pancarta per l’Escola Inclusiva

Divendres 20 a la porta de l’escola, l’AFA i la comunitat d’aprenentatge de l’Escola Lledoner ens vam sumar a l’acte simbòlic de desplegament de la pancarta, penjada de dibuixos i lectura manifest en favor de l’educació inclusiva a les escoles públiques catalanes que organitza l’AFFAC. Demanem més recursos per la inclusiva i el desplegament del Decret que porta aturat des del 2017. Podeu llegir el manifest complet en aquest enllaç:

Manifest Unitari Campanya #JoTambéHiVullAnar

Gràcies a totes les que vau fer acte de presència durant l’acte pel vostre reforç i el vostre suport. Gràcies als infants de l’escola que ens vau donar suport amb els vostres dibuixos del girasols, que seran penjats al voltant de la pancarta.

🌻 Nosaltres també despleguem la pancarta fins que es desplegui el Decret d’educació inclusiva. Volem que es respecti el dret a l’educació de tot l’alumnat i en tots els àmbits educatius. Perquè si no hi som totes i amb totes les garanties i recursos, no és l’educació que volem!

#JoTambéHiVullAnar  #LledonerEnLluita  #JoTambéVullQueVinguis #+RecursosXl’inclusiva #JoTambéVullElsRecursosQueEtMereixes #NoTincVetlladora #DecretInclusivaJa

affac.cat/jo-tambe