Compartint joguines

Hola famílies!

Aquest divendres per la tarda hem estat jugant amb les joguines que els vostres fills i filles han portat a l’escola. Ha sigut molt interessant, ja que hem pogut observar com jugaven, com compartien, com  respectaven el joc dels altres, etc.

Des de l’escola, creiem fermament amb la importància del joc en el desenvolupament dels infants. Cal recordar l’extraordinari valor educatiu del joc en la mesura que contribueix al desenvolupament de l’infant. Entenem el joc com una activitat molt seriosa amb la qual l’infant aprèn de forma natural.

En el següent enllaç, podeu veure les fotos del que ha sigut aquesta tarda. fotos