Comiat de sisè – Promoció 2011

Avui a l’Escola Lledoner ens hem acomiadat dels nens i nenes de sisè, que marxen de l’escola per començar una nova etapa a l’institut.

En primer lloc, els i les companyes de quart, acompanyats d’un grup instrumental, els hi han regalat una cançó. Concretament, han cantat la cançó de Bicicletes amb totes les seves ganes i il·lusió.

Seguidament, alguns mestres els hi han dit unes paraules de comiat i tot seguit, amb la col·laboració dels nens i nenes de P5, els hi han fet entrega d’un petit record de la nostra escola.

Finalment, tota l’escola hem cantat la cançó de “Tot anirà bé” de Joan Dausà.

Ha estat un dia molt emotiu.

Aquí teniu un recull de fotos i el vídeo de les interpretacions musicals