Comencem els grups interactius de matemàtiques a 3r

Els alumnes de 3r aquesta setmana han començat a realitzar grups interactius de matemàtiques.

Els grups interactius són agrupacions heterogènies en l’aula on més d’un adult dinamitza el treball de l’alumnat. Des d’aquí volem agrair la participació de les famílies que han participat, ja que heu sigut moltes i de qualitat. GRÀCIES!

Aquesta primera setmana, en un dels espais havien de realitzar restes amb reglets. En el segon espai conèixer els geoplans i aprendre què és un angle recte, obtús i agut. Per acabar, un altre espai on a partir d’una suma o una resta havien de pensar i escriure un problema matemàtic. Tot aquest treball l’han hagut de realitzar en parelles, ja que una de les característiques del grups interactius, és que les activitats es resolen debaten, acordant i decidint conjuntament.

Volem animar a les famílies a seguir participant, ja que per l’escola és important fer-vos partíceps de l’educació dels vostres fills i filles.

Per veure les fotos cliqueu al següent enllaç fotos gi mates