Coaliment 2023

Els diumenges 7 i 14 de maig s’ha celebrat el Coaliment a la ciutat de Granollers. Un torneig organitzat per el B.M. Granollers on han participat infants de diferents escoles de la ciutat i que aquest any ha comptat amb un total de 1.000 esportistes.

A l’escola s’han apuntat 113 alumnes i el grau de satisfacció ha sigut molt elevat. Per a uns han sigut els primers partits de les seves vides, uns altres han pogut gaudir d’aquest meravellós esport i, per als més grans, els nostres alumnes de sisè, aquest ha sigut el seu últim Coaliment.

Des d’aquí, volem felicitar a tot l’alumnat per la vostra excel·lent participació. També volem felicitar a les famílies per la seva implicació i l’ “esportivitat” mostrada en tots els partits.

Des de l’escola també volem donar les gràcies i felicitar al B.M. Granollers per convidar-nos a participar a aquesta activitat tan engrescadora i per una excel·lent organització.

En el següent enllaç  podreu visualitzar les fotos i vídeos de l’esdeveniment.

Ens quedem amb moltes ganes de participar el curs vinent!