COALIMENT 2022

Els diumenges 8 i 15 de maig es va celebrar el Coaliment a la ciutat de Granollers. Un torneig on hi participen infants de diferents escoles de Granollers i que aquest any ha comptat amb un total de 900 esportistes.

A l’escola es van apuntar un total de 65 alumnes i el grau de satisfacció ha sigut molt elevat. Per a uns han sigut els primers partits de les seves vides, per a uns altres repetir després de la pandèmia i, per als més grans, els nostres alumnes de sisè, el seu últim Coaliment.

Des d’aquí, volem felicitar a tot l’alumnat que vau venir per la vostra excel·lent participació. També volem felicitar a les famílies per la seva implicació i la seva “esportivitat” en tots els partits.

Des de l’escola també volem donar les gràcies i felicitar a l’Handbol Granollers per convidar-nos a participar d’aquesta activitat tan engrescadora i per una excel·lent organització.

En el següent enllaç  podreu visualitzar les fotos fotos de l’esdeveniment.

Ens quedem amb moltes ganes de participar en el curs vinent!