Casalet Juny: Tardes del 5 – 22 juny

Bona tarda famílies!

Des de la comissió d’extraescolars hem organitzat juntament amb l’empresa isotropics el casalet de tarda d’enguany que es realitzarà del 5 al 22 de juny de 15.30 a 16.30h.

Les inscripcions ja es poden realitzar a l’enllaç http://isotropic.cat/lledoner/ on trobareu les instruccions de com realitzar la inscripció.

Adjuntem un document amb informació molt important que agrairem que us llegiu amb atenció.

La data màxima d’inscripció serà el 31 de maig de 2023.

Si teniu dubtes ens trobareu per poder-vos ajudar aquest dijous durant el tastet, el divendres a l’assemblea de l’AFA o bé al correu c.serveis@escolalledoner.com

Atentament,

Comissió de Serveis