Carnestoltes a la comunitat de mitjans

Hola famílies!

Aquests dies hem tornat a gaudir d’una setmana molt divertida que començava amb les consignes del rei Carnestoltes: des d’anar a l’escola amb pijama, la cara pintada o un pentinat divertit fins a vestir-nos del revés o  ben elegants! La diversió ha estat assegurada!

A més de les consignes, també vam celebrar el dijous llarder seguint la tradició de portar la coca de llardons, l’entrepà de truita o botifarra d’ou. A més, va ser una bonica oportunitat per compartir l’estona de joc a l’aire lliure amb els companys i companyes de nivell. Un moment molt desitjat per a tots els nens i les nenes de l’escola!

Finalment, vam acabar aquesta setmana de carnaval amb una gran festa amb música, ball i disfresses al pati de l’escola.

Aquí en teniu el recull de fotografies de tota la comunitat de mitjans.