Carnaval … carnaval … BUFANÚVOLS !

Hem gaudit tard… però hem gaudit de la setmana de carnaval ! Quan ens vam retrobar a l’aula va sorgir la idea de celebrar el carnaval i tal com van dir ells… era una llàstima haver-nos-ho perdut!

Així que de seguida el vam anar a buscar per tota l’escola i sabeu a on era? Si si… tal com ho llegiu… al lavabo!!! L’Hugo, el mestra de pràctiques, el va trobar ! I nosaltres encantats que encara no marxes de l’escola !

I quin ninot que està fet el rei carnestoltes , el rei dels pocasoltes ! És molt gran i ben divertit ha estat tenir-lo a classe aquests dies. Amb ell hem seguit les ordres que ja coneixiem durant els dies de confinament i que gràcies a l’ajuda de la Mercè, la mestra de P3, vam poder realizar a casa ! Un cop a l’escola vam mirar les fotografíes que vau enviar aquells dies i ens vam animar a celebrar-ho tots junts!

Aquí teniu el recull de la festa de disfresses del DIVENDRES! Ens ho vam passar genial ! També trobareu uns vídeos i és que que durant la setmana mentre feiem racons, uns nens i nenes es van animar espontàniament a ballar per parelles… un vals 1,2,3 ! Així que els vaig posar la música d’un vals i no hi ha paraules per descriure el moment que ells sols van crear!

Quina fantàstica setmana bufanúvols, gràcies!

bufanúols festa de disfresses