CARNAVAL A MITJANS!

Hola famílies!

El passat 17 de febrer vam celebrar el Carnaval a l’escola!! Després d’una setmana esbojarrada on vam venir amb pijama, amb algun detall al cap, vestits sense sentit i també ben elegants va tocar escollir disfressa a casa i disfressar-se amb els companys/es de classe i mestres a la tarda.

Vam veure lleones, pallassos, pirates, marietes, dracs, gossos, mims…va ser ven divertit! Cada classe va baixar al pati de l’escola on vam fer una petita rua al pati amb les famílies com a espectadores i després vam poder ballar al ritme de la música. Va ser una tarda ben animada!