Ball de bastons a 5è

Dins del marc del projecte de Catalunya que està fent l’alumnat de 5è, aquest divendres hem sortit al pati de l’escola a picar amb els bastons el tradicional Virolet, el primer ball que s’acostuma a ensenyar als bastoners/es novells/es.

Hem assolit com a grup i d’una forma espectacular, un dels reptes col·lectius que ens havíem proposat, picar tots junts un ball de bastons. A través d’aquesta dansa popular hem aconseguit fer un gran treball de grup tant pel que fa a coordinació de moviments com també a entendre la importància de treballar en equip.

Tots els passos i moviments d’aquest ball s’han practicat a les sessions d’Educació Física. Sabem que la dansa és moviment i a través d’aquesta desenvolupem el nostre cos. L’Educació Física té la tasca essencial d’afavorir l’alfabetització motriu de cada infant.

Així doncs, hem pogut culminar tot el treball fet sortint al pati de l’escola amb un públic tan especial per nosaltres, ha estat tot un èxit! A continuació us volem mostrar el vídeo del ball de bastons.