Art abstracte

Hola famílies,

Les nenes i nens de 3r hem fet unes obres d‘art abstracte increïbles! Al llarg de les sessions d’art hem treballat fent servir 3 capes de color diferents ( utilitzant temperes i retoladors POSCA) i treballant amb colors freds i colors càlids per separat.

Per pintar la primera capa han escollit entre colors freds o càlids i han realitzat taques de diverses mides així com diferents tipus de línies.

A la segona capa de color han escollit un altre vegada entre colors freds o càlids, han omplert els espais en blanc que quedaven i després se’ls ha animat a afegir més elements a sobre de la primera capa seca.

Finalment, un cop seca la segona capa, han afegit els últims detalls abstractes amb retoladors POSCA  de color negre.

Si voleu veure el resultat, feu una ullada a aquestes fotografies

L’equip de tercer.