Anem a caminar al Montseny

Sabem que estar en contacte amb la natura és vital per al bon desenvolupament físic, emocional i espiritual dels infants. Sabem que els beneficis de practicar senderisme amb els nens i nenes són enormes (augment de la resistència física, millora de l’estat anímic, reforç de vincles afectius, respecte pel medi ambient,…) És per tot això i més, que el divendres 13 de maig els nens i nenes de 4t. vam fer una excursió caminant a l’Empedrat de Morou. Vam fer una ruta circular meravellosa d’uns 6 Km. aproximadament.

L’itinerari ens va portar, després de passar pel pla de Mulladius i enmig d’una imponent fageda, a l’empedrat de Morou: des d’aquesta balconada vam poder observar una panoràmica espectacular de tota la vall de Santa Fe, el turó de l’Home, les Agudes, el turó de Morou, la serralada de Marina i la depressió del Vallès. Finalment vam passar pel pantà de Santa Fe.

Molts d’ells/es es van emocionar molt amb el paisatge tant espectacular que vam poder gaudir: fagedes màgiques i immenses, castanyers enormes, vistes panoràmiques del Montseny,… També molts infants van comentar que va ser una aventura molt emocionant plena de molts obstacles a superar: travessar petits rierols, caminar per un camí on no es veien les pedres camuflades per una catifa de fulles,… Va ser una gran  experiència de vida ja que, per una banda, vam gaudir molt de l’entorn, de la sensació de llibertat, dels companys/es, de les anècdotes,….però, per l’altra, també vam patir moltes caigudes (degut a la irregularitat del terreny), marejos, cansament, mal humor,… Vaja, “como la vida misma”!