Adaptació P3, curs 2021/2022

Benvingudes famílies,

Volem compartir amb vosaltres les imatges dels diferents dies d’adaptació de les dues classes de P3, sentim molta alegria de què formeu part de l’escola Lledoner!

Durant aquestes setmanes ens hem pogut anar coneixent, hem establert vincles i lligams per poder sentir-nos segurs i tranquils tant a les entrades i sortides, com al llarg del dia a l’aula. A poc a poc ens hem anat sentint confiats per poder gaudir de totes les propostes que ens esperen en arribar a l’escola. Així doncs podreu observar que a l’adaptació hem començat a conèixer els racons a l’aula, els espais de l’escola, els ambients i els diferents materials.

Gaudiu molt d’aquest recull!

Imatges de la classe de les Baldufes. P3A

Imatges de la classe dels Belluguets i Belluguetes. P3B