Acomiadem a l’Olga, conserge de la nostra comunitat

Avui la nostra conserge, l’Olga, acaba la seva estada a l’escola  Lledoner.

Ha estat aproximadament mig curs, rebent, acomiadant i atenent els nens i nenes de la nostra escola. L’Olga ha estat la cara visible del centre i també la “metgessa” de molts nens i nenes. També ha estat qui ens ha fet fotocòpies, ens ha plastificat tasques, ens ha facilitat una escala per poder penjar coses al sostre, qui ha trucat al pare o la mare quan no ens hem trobat bé, qui ens ha vingut a arreglar el radiador, qui ens ha donat una mascareta nova, i moltes coses més….

Avui li hem fet un afectuós comiat. Hem estat buscant diferents adjectius per definir-la a ella i seguidament cadascú ha creat la seva representació per confeccionar-li un petit detall a mode d’agraïment per la seva atenció i dedicació.

Des de la classe de Les Agudes hem volgut fer un reconeixement a la seva persona i a la seva tasca com a peça clau dins de la nostra comunitat educativa.

A partir de demà, tornarà la Dolors, una conserge que ja la coneixem del curs anterior!

Gràcies per tot, Olga!

1. Olga Badia

Va ser un privilegi estar amb vosaltres i treballar a l’escola.
    Col·laborar, ajudar i fer tot el que estava al meu abast, en el que us calgués i poguéssiu necessitar, va ser per mi, un autèntic plaer.
    Vaig marxar una mica trista, si, però per un altre banda molt contenta per els vostres reconeixements, agraïments, i totes les mostres d’afecte que vareu tenir amb mi el dia del comiat.
    Sempre us recordaré per la meva feliç estada entre vosaltres.
    Un bon curs per tothom, gaudiu molt de l’escola, dels companys, mestres i educadors. Una abraçada molt molt gran. Olga