A P4 HEM COMENÇAT ELS GRUPS INTERACTIUS!!

Hola famílies,

Aquesta setmana hem iniciat els Grups Interactius de matemàtiques, ens ha agradat molt poder compartir aquesta estona amb les famílies.

Els grups interactius són una forma d’organització de l’aula, que permet treballar en petits grups i que els infants rebin una atenció més personalitzada, per això és important la vostra col·laboració.

Dins del moviment de les Comunitats d’Aprenentatge “Els grups interactius pretenen, entre altres objectius, disminuir la competitivitat i generar solidaritat, augmentar simultàniament l’aprenentatge acadèmic i la participació de l’alumnat en les classes. Estan pensats perquè l’alumnat pugui rebre una educació de màxima qualitat. Per això, no es tracta de treure certs alumnes de l’aula, sinó d’introduir recursos necessaris perquè aquests nens i nenes puguin seguir la seva educació amb les màximes expectatives possibles.” (Elboj & Gràcia, 2005, 105).

Aquí podeu veure les fotos de les baldufes.

Aquí podeu veure les fotos dels somiatruites.