2n Educació física (1r trimestre)

Aquest article pretén mostrar el treball realitzat durant aquest trimestre a les hores d’Educació Física.

Cal especificar que a 2n els infants de l’escola a l’hora d’Educació Física fan una sessió a la piscina i una altra a l’escola.

Aquest trimestre vam començar treballant el cos i quines son les seves funcions. També hem estat consolidant i aprenent quin és el nostre costat dominant. En aquestes edats, és important que els infants vagin tenint clar si són dretans o esquerrans.

Per altra banda, també hem treballat l’equilibri estàtic i dinàmic. Per acabar el trimestre estem treballant les habilitats motrius de desplaçaments i dels salts.

A l’Educació Física el màxim protagonista és el cos i el moviment, aspecte imprescindible per a un correcte desenvolupament dels infants.  Avui dia fem dues sessions setmanals. L’OMS, recomana que tot infant hauria de fer una hora d’activitat física dirigida al dia i tenir un estil de vida actiu. És per això que recomanem que els infants realitzin activitat física fora de l’escola, i als que no us sigui possible, que aneu al parc a realitzar joc motriu.

A continuació us deixem un enllaç amb el recull de fotos EF 2n de les sessions d’Educació Física d’aquest trimestre.