MÚSICA CONFINAMENT.

Hola nens/es! Som les mestres de música: l’Eli i la Sara. Què tal? Segur que, tot i que el covid19, esteu molt bé amb la família a casa, fent moltes coses que sovint no podem fer perquè estem a l’escola.
Nosaltres ens en recordem molt, de vosaltres! i per això hem pensat preparar unes propostes musicals perquè les pugueu fer a casa amb la família. Segur que seran molt divertides!

Quan ens retrobem a l’escola ja ens ho explicareu.

Serà molt fàcil fer les activitats amb l’espai i material que teniu a casa. Esperem que us agradin molt les nostres propostes.
Ja ens ho explicareu quan ens tornem a veure a l’escola!

P3: ! N’apareixeran de noves cada setmana!

Aquí teniu la nova carpeta on trobareu el material de música.

MUSICA P3.

Jos de les estàtues:
Consisteix en posar la música que més ens agradi, i anar ballant. Una persona atura la música de cop sense que els balladors ho vegin i tots/es els/les que ballaven han de quedar-se quiets com a estàtues. La mateixa persona que ha parat la música la tornarà a posar, i cada cop que alguna “estàtua” es mogui, quedarà elilminada. El joc s’acaba quan només hi queda un/a ballador/a! Ja veureu que divertit!

P4 i P5:

Hola nens/es de P4 i P5, us comparteixo algunes de les cançons i danses que ja sabeu i d’altres de noves, que segur que podreu aprendre amb la família. Només cal que cliqueu en el vostre enllaç. Descobrireu vàries propostes per fer (cançons, danses, audicions amb moviment, contes musicals…), i el contingut de l’enllaç s’anirà actualitzant. Apareixeran noves propostes amb el pas dels dies!

• P4 MÚSICA
  • P5 MÚSICA
Una abraçada a tots de  part de  les mestres de música.

Sara i Eli.