Cartes que curen!

Bon dia famílies i alumnes!!!

Ens han fet arribar una proposta molt interessant que volem compartir amb tots i totes vosaltres!!

“A l’hospital del mar hi ha quasi 300 pacients ingressats amb coronavirus, o sospita d’infecció. Aquests malalts, per raons de salut pública, tenen restringides les visites. Des de l’hospital s’ha posat en marxa una iniciativa per fer arribar missatges d’ànims i bons desitjos a aquests malalts. Es poden enviar per mail a: cartesquecuren@hospitaldelmar.cat“.

Creiem que és una activitat que pot fer tot l’alumnat i una bona manera d’ajudar en aquests moments tan complicats.

Moltes gràcies!!!