ESTRENEM BIBLIOTECA!

ENS VITAMINITZEM!

Us volem presentar la biblioteca de L’escola Lledoner:

Aquest setembre va començar a treballar amb nosaltres la Noemí, la nova bibliotecària de l’escola, que ens fa fruir i participar d’històries engrescadores.

L’alumnat de Primària del Lledoner va una hora a la setmana a la biblioteca de l’escola on pot a més de gaudir de la dinamització d’un llibre que ens presenta la Noemí a l’inici de la sessió, llegir els llibres nous que ens han portat els Reis aquest Nadal, els llibres que ja teníem a la biblioteca, i si volen, poden agafar llibres en préstec per a llegir a casa.

La Noemí ens explica una fantàstica història.

Ens encanta escoltar-la, i estem moooolt atents…