Gust per la lectura

Com cada any, l’alumnat de tercer participa al concurs del Gust per la Lectura. El programa El Gust per la Lectura té per objectiu la formació de bons lectors i lectores. Es tracta que, al llarg de la seva formació, l’alumnat esdevinguin lectors i lectores competents, crítics i capaços de gaudir del plaer de la lectura.

L’alumnat de tercer ha treballat el llibre “Marcel·lí” de Jean-Jacques Sempé on explica la història de dos amics que tenen una curiosa molèstia; un es posa vermell per qualsevol motiu i l’altre esternuda sense motiu. Això posa de manifest les diferències que hi ha entre tots dos i conjunts, aprenen a trobar un punt d’unió on les diferències els fa més forts, i aprenen a estimar-se.

Com han treballat el llibre? han aprofitat per treballar les peculiaritats (curioses molèsties) de cadascun de la classe, aprofitant aquestes diferències per nodrir-nos i estimar-nos tal com som. La diversitat és la riquesa del grup i permet treballar els valors de l’amistat, la igualtat i la cohesió de grup.

Aquí us deixem la feina feta per l’alumnat de tercer amb molt de gaudi i esforç. Esperem que us agradi i que al participar hàgim après el valor de l’estima amb nosaltres mateixos i als altres.

Treball de 3r –> Les Peculiaritats de Tercer