Reunió d’alumnes delegades i delegats

Primera reunió de delegades i delegats del curs. Ens reunim per a fer propostes de millora del nostre pati.

Esperem que moltes propostes es puguin realitzar!

Celebrem la castanyada

Aquest matí ens ha visitat la castanyera!!!

Moltes gràcies per la visita!!

I per la tarda tota l’escola hem ballat i menjat castanyes al pati!!

Moltes gràcies al grup de pares i mares que ens han cuit les castanyes, estaven molt bones!!

fotos propietat de l’Escola L’Estelada

Taller de la castanyada amb les mares de l’AMPA

Aquesta tarda ens hem barrejat totes les classes i les mares de l’AMPA han vingut a fer-nos un taller. Hem aprofitat briks de casa i els hem convertit en recipients per a les castanyes.
El dijous per la tarda els estrenem!!!

Moltes gràcies a totes!!!

Aqui teniu algunes fotos….

Fotos: propietat de l’escola l’Estelada

Setmana del canvi climàtic

Aquesta setmana hem fet activitats per a conscienciar-nos més sobre la situació del nostre planeta. Hem fet activitats a les aules i també el divendres ens hem reunit per a fer una activitat conjunta.

Tot i que la setmana ja s’ha acabat seguirem investigant i proposant accions per a millorar el nostre entorn amb l’esperança de que encara hi som a temps.

V CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Acabem el mes d’abril més cultural… amb la Lectura en veu alta.🌹📚
Alumnes de tercer fins a sisè han participat en aquest concurs amb fragments de textos de Joan Brossa i Antoine de Saint-Exupéry (Petit príncep). I la veritat és que ens ha costat molt escollir,… Llegeix més»