🎭🎶Carnaval, carnaval…Els musicals🎶🎭

I per fi ha arribat el dia en que lluïm les nostres disfresses i fem els balls que hem preparat durant la setmana de Carnaval!

P3: Músics de Bremen

P4: La Sireneta

P5: El rei lleó

PRIMER: Mary Poppins

SEGON: El mag d’Oz i El Petit Príncep

TERCER: Charlie i la fàbrica de xocolata

QUART: Grease i Mamma Mia

CICLE SUPERIOR: La la Land, Cats, West Side Story, Flashdance, Somriures i llàgrimes

I ja ha arribat la Vella Quaresma!!!!

Dijous Gras

Avui hem sortit de l’escola i jugarem durant tot el matí.

Setmana de robòtica

Aquesta setmana els alumnes de l’Estelada hem començat a fer robòtica.
Els alumnes de l’institut Pla Marcell ens estan  ensenyant com funcionen.
Els alumnes de segon i quart han gaudit de l’experiencia!!
A segon hem après a utilitzar els Bee bot.

A quart hem… Llegeix més»

Educació vial a 4t

Avui en Pablo i en Jordi, dos mossos d’esquadra,  ens han vingut a visitar per explicar-nos com ens hem de desplaçar amb seguretat.
Hem estat mirant moltes  imatges de nens, persones adultes i animals que es mouen per diferents vies (carreteres, voreres, espais públics…) per veure… Llegeix més»

Comiat de 6è

El temps passa volant i,…. avui ha arribat l’hora!

Els alumnes de 6è d’enguany s’han fet grans i el curs vinent començaran una nova etapa. Des de l’escola, personal pas i professorat els volem agraïr el seu saber fer, la simpatia i les seves ganes d’aprendre. Estem molt orgullosos de veure les personetes tan fantàstiques en que s’han convertit. Estem convençuts que a la nova etapa que els espera tindran molta sort. Us recordarem sempre!

http://

Festa de l’aigua

Tots els alumnes de l’escola, des de P3 fins a 6è, l’últim dimecres del curs hem gaudit de la Festa de l’aigua. Educació Infantil amb Cicle inicial a la pista de l’escola i Cicle Mitjà amb Cicle Superior a la pista exterior hem gaudit i ens hem refrescat tant com hem pogut. El professorat ha quedat ben xop!!

Font: Imatges extretes pel personal del centre.

Padrins i fillols de lectura

Els padrins i fillols de lectura és una pràctica habitual a la nostra escola però, per molts anys que passin, mai ens deixa de sorprendre i emocionar. Els padrins, alumnes de 6è, fan un acompanyament en la lectura als seus fillols, alumnes de 1r. al llarg de tot el curs. Les imatges que mostrem són de la despedida. Els padrins han fet una braçalet a mà amb un missatge personalitzat i els fillols els hi han fet entrega d’un punt de llibre fet a mà.

Pretty Ritty

Des de  l’Estelada tenim un projecte d’escola que s’anomena Esteatre, el qual consisteix en potenciar les obres de teatre i tot l’aprenentatge que això comporta: expressió oral, vocalització, memòria, expressió corporal, parlar en públic, … i per si això fos poc els nens de 2n. de Primària han feta la seva obra en anglès!! Aquí en teniu una mostra.