Diada de Sant Jordi’23

Com explica la llegenda, fa temps que a l’Estelada, tots els nens i les nenes participen als Jocs Florals que es celebren a l’escola. Els més petits presenten a concurs lletres, paraules i frases. El mitjans; rodolins, endevinalles i cal·ligrames i els  grans; poemes, fabúlas i narracions.

El matí de divendres 21 d’abril, tot està preparat per fer l’entrega de diplomes i llibres per les classes. Després i per torns, visitem les paradetes del poble on l’alumnat podia comprar roses, llibres i molt més. A la paradeta de l’AFA escolliria cada classe un llibre per llegir a l’aula.

A la tarda, l’AFA ens representa una obra de teatre d’una llegenda de Sant Jordi ben diferent on l’alumnat de 4t són els encarregats/es d’inventar aquesta història. Acabem el dia amb fotos i ballaruca al pati.

Donar les gràcies a tothom que ha col·laborat per fer aquest dia tan especial.

Ajuntament i AFA, moltes gràcies.