La Bruna i la Biblioteca

La Sara Lafita, mestra de l’escola ha escrit un LLIBRE…però no és un llibre qualsevol, és un llibre on la protagonista és la nostra ossa BRUNA. Una ossa que va decidir viure immòbil a la biblioteca de l’escola i que tots els nens i nenes abracen esperant que els hi recomani un llibre per llegir o una història a explicar. Les il·lustracions de Mariarò ens recreen la nostra biblioteca i dibuixen a la Bruna fidel a la realitat, el llibre et transporta a un espai real, genial i meravellós!!!.

Una història tendra i plena de màgia  on els nens i nenes hi creuen i somien a la biblioteca de l’ESTELADA.

Donar les gràcies i l’enhorabona a la SARA que amb imaginació i estima ha aconseguit que la biblioteca de l’Estelada s’ompli de color, vida i sobretot de lectures tan fantàstiques!!!